اخبار

اینترنت رایگان معلمان و دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید + کد

فعال سازی و دریافت بسته اینترنت رایگان مدرسه و معلم ها برای ایرانسل و همراه اول

اینترنت رایگان معلمان و دانش آموزان سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰. از سال گذشته تا به امروز پس از شیوع ویروس کرونا به دلیل جلوگیری از خطر انتقال این ویروس تمامی آموزش ها به صورت مجازی برگزار می شود. این موضوع برای آموزش پرورش نیز صدق می کند و اپلیکیشن آموزشی شاد نیز در همین جهت تولید و ارائه شد.

اما به دلیل مشکلات مالی و عدم دسترسی تمامی دانش آموزان سطح کشور به اینترنت پرسرعت طبق اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است برای سال جدید تحصیلی، بسته‌های اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزان در نظر گرفته شود.

در ادامه با بخش اخبار فناوری ماگرتا همراه باشید.

فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید

پی رو این موضوع محمد جواد آذری جهرمی در پیچ اینستاگرام خود اینگونه نوشت که :

[su_quote]

داریم برای تحقق عدالت آموزشی و ارائه بسته های رایگان برای معلمان و دانش َآمزوان در سال تحصیلی جدید ۹۹-۱۴۰۰، برنامه ریزی می کنیم.

[/su_quote]
پیام آقای جهرمی در مورد اینترنت رایگان
پیام آقای جهرمی در مورد اینترنت رایگان

از سال گذشته و با شیوع پاندمی کرونا، آموزش مجازی در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و دانش آموزان و دانش آموزان بیش از پنج ماه، آموزش مجازی را تجربه کردند.

دریافت اینترنت رایگان معلمان

هنوز نحوه فعالسازی این بسته ها اعلام نشده است اما به محض ارائه اینترنت رایگان برای معلمان روش فعالسازی آن در وبسایت ماگرتا قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد این اقدام آموزش پرورش چه می باشد؟ به نظر شما آموزش به این طریق چه مزایا و چه معایبی دارد؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =