اخبار

فروشگاه ایران کالا ، مرجع مقایسه و خرید ارزان

جشنواره‌های فروشگاه اینترنتی ایران‌ کالا ، چرا دقت در خرید لوازم خانگی مهم است؟

فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مرجع مقایسه‌ی کالا، برای تهیه‌ی مهم‌ترین وسایل برقی و لوازم خانه و آشپزخانه‌‌تان، در کنار شماست.

تجربه اندوخته شده از سال­‌ها فعالیت در این عرصه به ما آموخت که شما مشتریان ارجمند بزرگترین سرمایه ما هستید و می بایست تمامی اقدامات مان را در راستای کسب رضایت شما عزیزان به انجام برسانیم بنابراین با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه و برای افزایش رفاه عمومی و کمک به معیشت خانوارهای ایرانی، با برگزاری جشنواره های تخفیفی و ارائه محصولات با ضمانت معتبر و قیمت ارزان ،  شرایط بی نظیری را برای خرید با هر سلیقه و توانایی مالی فراهم کردیم.

ما با نوآوری در فروش و ایجاد  شرایط متنوع خرید ،پشتیبانی مناسب و ارسال رایگان کالا به سراسر کشور، پایه گذار سبک جدیدی از مشتری مداری شدیم. یکی دیگر از نوآوری های ما ضمانت کیفیت ، قیمت ارزان و بدون واسطه ، همکاری با برند های معتبر و فروش اقساطی می باشد که باعث شده است تا بتوانید با خاطری آسوده و بدون دغدغه از بابت کیفیت و قیمت کالا ها به خرید بپردازید.

«فروشگاه اینترنتی ایران کلا » به منظور احترام به حقوق مصرف کنندگان ، تمامی محصولات خود را با کیفت و ضمانت نامه  معتبر و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .

از جمله مزایای « فروشگاه اینترنتی ایران کالا » موارد زیر می باشد :

  • ضمانت قیمت
  • ضمات اصالت کالا
  • ارسال رایگان
  • پشتیبانی انلاین و تلفنی
  • پرداخت امن
فروشگاه ایران کالا

جشنواره‌ های فروشگاه اینترنتی ایران کالا

در فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا علاوه بر دریافت خدماتی مثل مشاوره‌ی رایگان، ضمانت قیمت کالا در مقایسه با دیگر فروشگاه‌های اینترنتی و ارسال رایگان به سراسر نقاط کشور، می‌توانید از جشنواره‌های فصلی آن نیز بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید خریدهای مهم خود را در جشنواره‌ی تابستانی فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا انجام دهید و از مزایای این جشنواره استفاده کنید. ارسال تمامی لوازمی که در طرح‌های ایران‌کالا به ‌فروش برسند، برای مشتری رایگان و به حساب ما است.

پرداخت امن، بدون نگرانی

هرچه زندگی مجازی و استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر می‌شود، سودجویان هم بیشتر برای فریب مردم دست به‌کار می‌شوند. ایران‌کالا با فراهم کردن یک سیستم پرداخت بسیار امن، این نگرانی را برطرف کرده است و شما می‌توانید به‌راحتی از درگاه بانک‌های معتبر، هزینه‌ی محصولات خود را پرداخت کنید و در امنیت و راحتی، کالایتان را درب منزل تحویل بگیرید.

چرا دقت در خرید لوازم خانگی مهم است؟

همانطور که در مقالات قبلی هم برخی از بهترین محصولات موجود در سایت ایران‌کالا را بررسی کردیم، در این مقاله هم چند توصیه‌ی مهم برای شما داریم؛ کالاهای اساسی خانگی به‌عنوان یکی از ثابت‌ترین لوازم هر خانه‌ای باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند، زیرا خانواده‌ها مجبور به پرداخت هزینه‌ی بسیار زیادی برای خرید این کالاها هستند و باید کیفیت قابل قبولی داشته باشند.

در ایران‌کالا مجموعه‌ای از بهترین برندهای لوازم خانگی با مناسب‌ترین قیمت‌ها منتظر شما هستند.

چه محصولاتی بخریم؟

معمولا در هر خانه‌ای، علاوه بر چندین وسیله‌ی الکترونیکی بسیار ضروری مثل یخچال، لباسشویی، تلویزیون و وسایل نظافت، وسایلی کمتر‌ ضروری هم وجود دارد که استفاده از آن‌ها موجب راحت‌تر شدن زندگی خواهد شد. در سایت ایران‌کالا، مجموعه‌ای از این دو گروه محصول موجود است.

لوازم صوتی و تصویری:

یکی از دغدغه های مشتریان در خرید لوازم صوتی تصویری کیفیت و ویژگی محصولات هست. اطلاعات درست یک محصول می تواند به شما در انتخاب شما کمک بسیار زیادی بکند . بهتر هست برای خرید و استفاده از یک محصول صوتی و تصویری مانند تلوزیون ملاک خود را برای خرید بر روی کیفیت و ویژگی های آن محصول متمرکز کنید . تکنولوژی های به کار گرفته شده در تلویزیون ها در انتخاب شما بسیار موثر هست . در فروشگاه اینترنتی ایران کالا میتوانید اطلاعات دقیق محصولات را بررسی کنید و از مشاوران آنلاین توضیحات مورد نیاز خود را بپرسید و یک خرید مطمئن انجام دهید.

انواع برند های معتبر دوو ، اسنوا ، TCL ، Xvision و سایر برند های معتبر ایرانی و خارجی در سایت اینترنتی فروشگاه ایران کالا موجود می باشد.

ایران کالا شاپ
لوازم خانگی ایران کالا

وسایل نظافت و شست‌وشو: در ایران‌کالا آرشیو بسیار کاملی از ماشین های لباسشویی و ظرفشویی موجود است. محصولات معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی مختلف در این سایت عرضه شده است و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای خرید لوازم نظافت در نظر گرفته‌اید، از میان این محصولات، مناسب‌ترین محصول را برای خود خریداری کنید.

درگروه محصولات ماشین لباسشویی ، برندهایی همچون دوو، پاکشوما ، اسنوا و سایر برندهای معتبر در سایت فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا موجود است و شما می‌توانید علاوه بر مقایسه‌ی کالاهای موجود، ماشین لباسشویی منزل خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی و جاروبرقی نیز دو نمونه‌ی دیگر از وسایل برقی نظافت منزل هستند که شما می‌توانید در سایت فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا پیدایشان کنید.

یخچال و آب‌سردکن: همانطور که در فصل سرما خرید وسایل گرمایشی مثل بخاری، شومینه و شوفاژ به مهم‌ترین دغدغه‌ی خانواده‌ها و صاحبان کسب‌وکارها تبدیل می‌شود، در فصل تابستان نیز یخچال و آبسردکن یکی از پرفروش‌ترین محصولات خانگی است. اهمیت یک یخچال باکیفیت در فصل گرما آنقدر زیاد است که به‌طور معمول افراد ترجیح می‌دهند کمی بیشتر پول خرج کنند، اما کالایی مطمئن‌تر تحویل بگیرند. در فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا مدل‌های مختلفی از یخچال‌فریزرهای نسل جدید وجود دارند. یخچال فریزرهای ساده، یخچال فریزرهای سایدبای‌ساید، یخچال مغازه‌ها و آبسردکن، چهار نمونه از مهم‌ترین محصولات ایران‌کالا هستند.

چند کلیک و یک دنیا اعتماد

لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم شخصی: همیشه زیبایی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های انسان ها بوده است و با پیشرفت زندگی اجتماعی و بالاتر رفتن رفاه اجتماعی، زیبایی به یک امر بسیار مهم‌تر تبدیل شده است. به همین دلیل با گسترش تکنولوژی، وسایل زیبایی شخصی نیز بیشتر شده‌اند. در سایت فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا می‌توانید محصولاتی همچون سشوار، رطوبت‌ساز، ماشین ریش‌تراش، اتوی مو و تصفیه‌کننده‌ی هوا را خریداری کنید.

اگر موهای بسیار صافی دارید و برای حالت‌دادن به آن‌ها همیشه با مشکل روبه‌رو هستید، گشتی در قسمت وسایل شخصی و آرایشی بهداشتی فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا به شما کمک می‌کند تا سشوار مناسب خود را پیدا کنید. اگر به‌صورت پیوسته ایران‌کالا را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید، می‌توانید از کاهش قیمت کالاها مطلع شوید و در جشنواره‌های مختلف، اقدام به خرید لوازم مورد نیازتان کنید.

لوازم خیاطی: اگر دستی در دوخت‌ودوز دارید یا خیاطی شغل اصلی‌تان است و از کارکردن با چرخ خیاطی‌های کهنه یا بی‌کیفیت خسته شده‌اید، ایران‌کالا برای شما هم ویترین به‌دردبخوری از محصولات خیاطی را آماده کرده است.

چرخ خیاطی‌های کاچیران و ژانومه و همچنین حرفه‌ای‌ترین قیچی‌های خیاطی، از جمله لوازمی هستند که می‌توانید در فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا پیدایشان کنید. چه مبتدی باشید و چه خیاطی را به‌عنوان شغل اصلی‌تان دنبال کنید، استفاده از یک چرخ خیاطی پیشرفته و کاربردی، مهمترین ابزار برای پیشرفت شما در خیاطی است؛ بدون یک چرخ ‌خیاطی خوب، استعداد و توانایی شما در دوخت و مدل‌دهی به لباس‌ها محدود می‌شود و نمی‌توانید به‌سرعت و باکیفیت کار کنید.

محصولات خانه‌وآشپزخانه: اگر ظروف و محصولات خانگی‌تان ناقص است، یا به ‌فکر تامین جهیزیه‌ برای فرزندانتان هستید، در فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا به شما هم فکر شده است. سرویس جهیزیه، سرویس روشویی، سرویس قاشق و چنگال، سرویس چاقو و سرویس بشقاب، چندین نمونه از مهم‌ترین محصولات خانه‌ و آشپزخانه‌ی فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا هستند.

ارسال رایگان برای چه سفارش‌هایی است؟

اگر در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام صفحه‌ی ایران‌کالا را دنبال کنید، می‌توانید در جریان طرح‌ها و جشنواره‌های تشویقی ما قرار بگیرید. ما همواره در تلاش هستیم تا رضایت مشتریانمان را در سطح بالایی نگه داریم. فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا به‌صورت فصلی یا ماهانه طرح‌هایی برگزار می‌کند که شما می‌توانید با آگاهی از آن‌ها خریدهای ضروری‌تان را در بازه‌ی موردنظر انجام دهید تا هم از امتیازهای ایران‌کالا برخوردار شوید و هم کالایتان را رایگان تا بابری شهرتان تحویل بگیرید.

چند کلیک و یک دنیا اعتماد

به ایران‌کالا اعتماد کنید. ما همیشه تلاش می‌کنیم تا علاوه بر آسان‌کردن فرآیند خرید شما، در هر مرحله، اعتماد شما را نیز به‌دست بیاوریم و خیالتان را از کیفیت محصولاتی که می‌خرید، راحت کنیم.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

یک دیدگاه

  1. کلا مرتب کردن و سازماندهی وسایل خونه کار سختی هستش و همونطور که تو متن گفتید چون هم لازمه وسایل مرتب باشن هم لازمه که خیلی دم دستمون باشن به نظرم بعد از اشپزخونه مرتب کردن وسایل سرویس های بهداشتی مثل حوله و مایع و شامپو و … اهمیت داره که حالا خداروشکر با مد شدن کابینت های روشویی و آینه باکس های الگانته کابین کارمون خیلی راح تر از قبل شده ممنون از مطلب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =