اخبار

سیستم همراه اول کی درست میشه؟ مشکل اختلال در خرید بسته اینترنتی

مدت زمان بروز رسانی همراه اول برای حل اختلال در خرید بسته اینترنت همراه اول

چرا سیستم همراه اول قطع شده؟ سیستم درحال بروزرسانی است یعنی چه؟ بروز رسانی سیستم همراه اول چقدر طول میکشد؟ همه این ها سوالاتی هستند که اگر مشترک سیم کارت های همراه اول باشید امروز ۵ تیر ۱۴۰۰ برای شما پیش آمده است. برای مشاهده پاسخ در ادامه با بخش اخبار فناوری ماگرتا همراه باشید.

مطلب پیشنهادی : آموزش تنظیمات اینترنت گوشی

مشکل سیستم و خرید بسته اینترنتی همراه اول
مشکل سیستم و خرید بسته اینترنتی همراه اول

مشکل در خرید بسته اینترنتی همراه اول

به گفته سایت همراه اول به علت عملیات بروز رسانی و ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین اعتباری در حال حاضر امکان خرید بسته اینترنتی فراهم نمی باشد و کاربران باید تا پایان عملیات است صبر کنند. همچنین ممکن است مشکلاتی در تماس، ارسال پیامک و خرید شارژ نیز پیش بیاید.

البته این مشکل تنها مختص به خرید بسته اینترنتی با کد USSD نیست و حتی اگر شما از طریق برنامه همراه من نیز اقدام کنید با خطا مواجهه می شوید. در حال حاضر نمی توان کاری کرد و باید صبر کرد تا بروزرسانی به پایان برسد. شما می توانید باقی سوال های خود را از پشتیبانی همراه اول با شماره تلفن ۹۹۹۰ بپرسید.

طبق صحبت های مدیرکل ارتباطات همراه اول هزینه استفاده شما از اینترنت با تعرفه آزاد پس از بروز رسانی با نرخ بسته های اینترنتی معادل سازی شده و مبلغ مازاد به شما پس داده می شود.

✅ آیا شما هم هنگام خرید بسته اینترنتی همراه اول با پیام سیستم در حال بروزرسانی است مواجهه شده اید؟ اگر نظری دارید می توانید آن را از قسمت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

‫301 دیدگاه ها

  1. یعنیا این از سرویس اینترنت گاری چی که میخوایم یه فیلم آنلاین ببینی کلی قط وصلی داره حالا ماهم به همینم رازی میشیما دارن سرورهاشون بروز رسانی میکنن خوب یکی هست ایا به این اپراتور بگه مهندس این همه راه اندازی فلان سرویس ایه همه تبلیغ نمیشد مثلا سرورهای عهد بوق رو تک تک بروز میکردین ک والا این همه بروز رسانیتونم هیچ تغییری نه در سرعت نه در خدمات رو ما ندیدیم

  2. سلام لطفا زودتر درستش کنید حداقل هروقت میخواید اپدیتش کنید زودتر به مردم بگید

    حالا میش بگید چه زمانی اپدیت میش

    1. اینترنت خیابون ازادی شمالی دو سه ماه خرابه کی درست میشه هربار 100گیگ نت گرفتم نشده استفاده کنم زودترپیگیری کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یک =