مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارورزشی

برنامه بازی های ایران مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ✔️ تاریخ جدید

تاریخ جدید انتخابی جام جهانی 2022 ایران

پس از شیوع ویروس کرونا و لغو رقابت‌های انتخابی جام جهانی سر انجام پس از مدت ها فدراسیون جهانی فوتبال با پیشنهاد AFC جهت برگزاری بازی های ایران دور برگشت مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تاریخ جدید موافقت کرد. در ادامه با بخش ورزشی ماگرتا همراه باشید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ و ساعت دقیق بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ایران اعلام شده است اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مکان و شرایط بازی ها در درسترس نمی باشد و همچنان باید منتظر ماند.

برنامه بازی های ایران مقدماتی جام جهانی قطر 2022

ایران در بازی های انتخابی جام جهانی 2022 با هنگ کنگ ، کامبوج ، بحرین و عراق بازی خواهد کرد که ساعت دقیق بازی ایران با این تیم ها در انتخابی جام جهانی قطر 2022 نیز مشخص شده است.

جام جهانی 2022
انتخابی جام جهانی 2022

همچنین مرحله سوم و پایانی مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به این شکل خواهد بود که پس از تقسیم دوازده تیم به دو گروه شش تیمی ، دو دوره از مسابقات این مرحله در مارس 2021 ، چهار دوره مسابقه در ژوئن 2020 ، یک دوره در سپتامبر 2021 ، یک دوره در اکتبر و دو دوره در نوامبر 2021 برگزار خواهد شد.

[su_box title=”بازی های ایران” box_color=”#010203″ title_color=”#ffffff”]

زمان بازی ایران – هنگ کنگ پنجشنبه ۱۷ مهر 99 اعلام شد
زمان بازی کامبوج – ایران سه شنبه ۲۲ مهر
زمان بازی ایران – بحرین پنجشنبه ۲۲ آبان
زمان بازی ایران – عراق سه شنبه ۲۷ آبان

[/su_box]

تیم ملی فوتبال ایران که نتوانسته بود با هدایت ویلموتس بلژیکی نتایج چندان خوبی در مرحله رفت این رقابت‌ها به دست بیاورد باید در دیدار برگشت مسابقات با اسکوچیچ مربی جدید خود برای کسب امتیازهای لازم حداکثر تلاش را به خرج دهد.

✅ شما چه در نظری در مورد نتایج بازی های ایران انتخابی جام جهانی دارید؟ آیا ایران می توانید دوباره به جام جهانی صعود کند؟

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 1 =