مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبار

عضویت در کانال رسمی ماگرتا در سرویس ویدیو نماشا 🎞️

پیوستن به کانال مجله ماگرتا در سرویس اشتراک ویدیو نماشا کاملا رایگان !

عضویت در کانال ماگرتا در سرویس اشتراک ویدیو نماشا کاملا مجانی : خیلی وقت است که از افتتاح کانال ماگرتا در نماشا می گذرد و تا کنون مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. کانال ماگرتا جزو کانال های رسمی سرویس اشتراک ویدیو نماشا شده است و فعالیت های حرفه ای ویدیویی را در همین راستا انجام داده. در ادامه بیشتر توضیح می دهیم با اخبار فناوری ماگرتا همراه باشید.

کانال مجله ماگرتا در نماشا
کانال مجله ماگرتا در نماشا

سرویس اشتراک ویدیو نماشا چیست؟

سایت نماشا با آدرس www.namasha.com یکی از سایت های پربازدید و پرطرفدار اشتراک ویدیو ایرانی است. هدف اصلی راه اندازی سایت نماشا جلب رضایت مخاطبان و ایجاد محیطی دوستانه است.

در نماشا میتوان ویدیو ها رو به صورت طبقه بندی شده در موضوعات مختلف انتخاب و دیدن کرد. از ویژگی های خوب این سایت می توان به آپلود ویدیو از سایر سایت های اشتراک ویدیو، کاهش حجم ویدیوها بدون افت کیفیت، داشتن سرورهای حرفه ای و قدرتمند در ایران، آپلود ویدیوهای 360 درجه اشاره کرد.

سرویس اشتراک رایگان ویدیوی نماشا متعلق به گروه پیکوفایل و سرویس وبلاگدهی بلاگ اسکای می باشد. گروهی که دارای سابقه ی طولانی در ارائه خدمات به کاربران نت فارسی هستند.

ویژگی های منحصر بفرد نماشا:

  • انتخاب رنگ هوشمندانه مشکی و قرمز
  • تفکیک کانال و دسته بندی موضوعی
  • یکی از بخش های فوق العاده جالب سایت نماشا بخش « ویدیو های 360 درجه » می باشد که کاربران با حرکت موس بر روی ویدیو می توانند ویدیو را به صورت 360 درجه مشاهده کنند و اگر از موبایل استفاده کنند با چرخش موبایل می توانند ویدیو را تغییر زاویه دهند.
  • صفحه ی اصلی جذاب
  • امکان انتقال ویدیو از سرویس های معروف ویدیویی جهانی
  • تیم قوی همراه با پشتیبانی حرفه ای
دنبال کردن کانال رسمی ماگرتا در سرویس نماشا
دنبال کردن کانال رسمی ماگرتا در سرویس نماشا

عضویت در کانال رسمی ماگرتا در نماشا

شما میتوانید با عضویت در کانال ماگرتا به آدرس https://www.namasha.com/magerta.ir در سایت نماشا از جدیدترین کلیپ ها و سریال و فیلم ها باخبر شوید از دیدن آنها لذت ببرید. حتما پیشنهاد می شود کانال ما را دنبال نمایید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

‫2 دیدگاه ها

  1. میگم سوال های کتاب های هفتم برای کی هست
    الان این سوال ها و جواب ها تو کتاب 1401هست؟
    اگه کتاب های هفتم امسال تغییری کرده باشن و سوالات جور در نیاد چیکار کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =