مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارعلمی

ناقل بیماری چیست علوم ششم ابتدایی

پاسخ و حل سوال ناقل بیماری را تعریف کنید و چند جاندار ناقل بیماری را نام ببرید درس 13 علوم پایه ششم دبستان

ناقل بیماری چیست علوم کلاس ششم ابتدایی ؛ ناقل بیماری موجودی است که میکروب در بدن آن زندگی می کند. در ادامه این مقاله به تعریف ، توضیح و مثال بیشتر در مورد جواب و پاسخ ناقل بیماری چه می باشد درس سیزدهم کتاب علوم ششم دبستان پرداخته ایم. با بخش آموزش و پرورش ماگرتا همراه ما باشید.

همچنین بخوانید: بازیافت کاغذ چگونه سبب حفظ محیط زیست می شود علوم ششم

ناقل بیماری چیست علوم ششم ابتدایی
ناقل بیماری چیست علوم ششم ابتدایی

تعریف ناقل بیماری علوم کلاس ششم دبستان

ناقل بیماری را تعریف کنید ؟

پاسخ: بعضی میکروب ها در بدن جانوران زندگی می‌کنند. به این جانوران، ناقل بیماری می‌گویند؛ مثلاً نوعی پشه ناقل بیماری مالاریا و سگ ناقل بیماری هاری است.

چند جاندار ناقل بیماری را نام ببرید ؟

پاسخ: موش ناقل بیماری طاعون، سگ ناقل بیماری هاری و پشه ی آنوفل ناقل بیماری مالاریا است.

همچنین بخوانید: امواج لرزه ای و کانون زمین لرزه را تعریف کنید علوم ششم

توجه: شما دانش آموزان عزیز پایه ششم ابتدایی اگر می خواهید به راحتی به تمام مطالب آموزشی کتاب علوم تجربی پایه ششم دبستان دسترسی داشته باشید، تنها کافیه جواب سوالات درس مورد نظرتان را به همراه عبارت « ماگرتا » در گوگل جست و جو کنید.

در انتها امیدواریم که مقاله پاسخ و جواب به سوال ناقل بیماری چیست درس سیزدهم کتاب علوم ششم ابتدایی ، برای شما دانش آموزان عزیز مفید بوده باشد و توانسته باشید تا از آن استفاده و بهره برده باشید.

زنجیران

هم‌بنیانگذار ماگرتا ، عاشق دنیای وب و ۷ سالی ست که فعالیت جدی در حوزه اینترنت دارم. تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شش =