ورزشی

جام جهانی بسکتبال 2019 ، نتیجه بازی ایران آنگولا و ایران فیلیپین

جام جهانی بسکتبال 2019 | ساعت و تاریخ بازی ایران آنگولا

جام جهانی بسکتبال ، تیم ملی بسکتبال ایران بعد از کسب سه شکست مقابل تیم های اسپانیا، تونس و پورتوریکو ( گروه C ) در جدول تیم بازنده ها قرارگرفت و در این مرحله با تیم‌های آنگولا و فیلیپین دیدار خواهد کرد. در ادامه با بخش اخبار ورزشی ماگرتا همراه باشید.

[su_label type=”success”]ماموریت انجام شد، سلام توکیو![/su_label]

طبق گفته فدراسیون جهانی بهترین تیم آسیایی از این رقابت‌ها مستقیما راهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌شود که به همین دلیل، شاگردان مهران شاهین‌طبع باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا در رنکینگ ۱۷ تا ۳۲ بالاتر از همه رقبای آسیایی (کره‌جنوبی، چین و اردن) قرار بگیرند. ژاپن به دلیل میزبان بودن نیازی به موفقیت در این بازی‌ها ندارد.

این در حالی است که چین در جام جهانی بسکتبال با یک برد (برابر ساحل‌عاج) و دو باخت (برابر ونزوئلا و لهستان) از صعود به دور بعد بازماند و حالا یک برد بیشتر از ایران دارد. در صورتی که چین هر دو بازی خود در جدول بازنده‌ها را با برتری پشت سر بگذرد ایران المپیک را از دست خواهد داد.

برنامه بازی‌های تیم ملی بسکتبال ایران در جدول بازنده‌ها

تیم ملی ایران با اندوخته یک شکست مقابل تونس وارد مرحله دوم مسابقات شده است. شاگردان شاهین‌طبع برای کسب سهمیه المپیک 2020 باید در رده بندی نهایی و بدون در نظر گرفتن ژاپن، بهترین تیم آسیایی باشند.

تیم ملی ایران در مرحله دوم و در گروه بازنده‌های جام جهانی 2019 با آنگولا، فیلیپین و بازنده دیدار پورتوریکو – تونس همگروه خواهد بود.

ایران – آنگولا: جمعه ۱۵ شهریور ماه، ساعت ۱۲:۳۰
ایران – فیلیپین: یک‌شنبه ۱۷ شهریور ماه، ساعت ۱۶:۳۰

برنامه بازی‌های تیم ملی چین در جدول بازنده

چین – کره‌جنوبی: جمعه ۱۵ شهریور ماه، ساعت ۱۶:۳۰
چین – نیجریه: یک‌شنبه ۱۷ شهریور ماه، ساعت ۱۶:۳۰


نتیجه بازی بسکتبال ایران آنگولا

تیم ملی بسکتبال ایران توانست با ارائه یک بازی منطقی با نتیجه 71 بر 62 از سد آنگولا عبور کند.

بازی بعدی ایران روز یکشنبه برابر فیلیپین برگزار می شود و آسمان خراش های ایرانی بازهم محکوم به پیروزی هستند تا در صورت رقم خوردن اتفاقات خوب در بازی های سایر تیم های آسیایی سهمیه المپیک از قاره کهن نصیب ایران شود.چین رقیب اصلی ایران به حساب می آید و باید دید در 2 بازی آینده اش چه عملکردی خواهد داشت. آن ها از ساعتی دیگر به مصاف کره جنوبی دیگر تیم آسیایی می روند.


نتیجه بازی بسکتبال ایران فیلیپین 

تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی برابر فیلیپین و با توجه به شکست چین مقابل نیجریه بعد از 12 سال بار دیگر المپیکی شد.

 در حساس ترین روز جام جهانی 2019 بسکتبال برای ایران، یک اتفاق بزرگ و شاید تا حدودی غیرقابل پیش بینی رخ داد. با اینکه همه قبل از بازی های امروز شانس چین را با توجه به میزبانی برای المپیکی شدن بیشتر می دانستند، اما همه چیز به سود ایران پیش رفت.

تیمکوارتر اولکوارتر دومکوارتر سومکوارتر چهارم
ایران30182720
فیلیپین24101625

آمار بازی

تیمپرتاب منطقه ایپرتاب سه امتیازیترن اوورریباند
ایران48%44%1443
فیلیپین44%41%1230
تیمبازیکنامتیازبازیکنریباندبازیکناسیست
ایرانحامد حدادی19حامد حدادی7بهنام یخچالی و محمد جمشیدی5
فیلیپینرابرت لی15آندری بلاشه5آندری بلاشه5

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =