مطلب پیشنهادی :
ad
+
ادبیاتفرهنگ و هنر

انشا در مورد جنایت های آمریکا و اقدامات خصمانه آن

انشاهای دانش آموزی درباره اقدامات خصمانه و ظلم های کشور آمریکا به جهان

انشا در مورد جنایت های آمریکا : عقرب جراره‌ای که جای نیشش بر تن تمام جهانیان دیده می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در بخش انشا ماگرتا با ما همراه شوید.

مطلب پیشنهادی: انشا در مورد سرود ملی ایران

انشا در مورد جنایت های آمریکا و اقدامات خصمانه آن

انشا در مورد جنایت های آمریکا با مقدمه و نتیجه

مقدمه: کشوری که تازه کشف شده ولی بر اثر شرارت و دشمنی های فراوانش در میان جهانیان به عنوان یک متجاوز و مار زخمی شناخته شده است. کشوری که هر جا جنگ و آتش افروزی رخ می دهد، به آمریکا منتهی می شود. کشوری که دست درازش بر سر ثروت های جهان سایه انداخته و برای همه مردم جهان کدخدایی می کند.

بدنه: کشوری ظالم و پر شیله و شیاد که سیاست های ظالمانه او در سرتاسر جهان طنین انداز است. هرجا قتل، جنایت، نسل کشی و جرم و جنایت دیده می شود، نامی از امریکا هم در آنجا دیده می شود. قتل انسانیت، چپاول، غارت ثروت های مردم مظلوم و هرجا که کودکی گرسنه و بی سرپناه است نام امریکا در کنارش می آید. کشوری که به هرجا که پا گذاشت سالها جنگ و خونریزی و چپاول را ارزانی داشت.

به این روش روی سرمایه های مردم ستمدیده جهان دست گذاشت و مانند کنه ای مکید و خورد و ستم کرد. در عراق و افغانستان و سوریه و خاورمیانه چه شرارت ها بر پا کرد و در پایان با تمام شرمندگی بی برنامه و عجولانه این کشورها را ترک کرد. در افغانستان حدود ۲۰ سال خونریزی و آدم کشی کرد و در پایان طالبان را حاکمان افغانستان کرد تا بعد از او مردم را آزار دهند. در عراق با هزار ترفند و حیله داعش را مستولی کرد و مردم را درگیر جنگی نابرابر کرد. گروه ایزدی در عراق بر اثر سیاست های امریکا تباه شدند و دخترانشان به اسارت رفتند و هنوز هم برنگشته اند.

این کشور که هنرش غارت است و چپاول، هم بازی هایی چون اسرائیل دارد که مهره چینش هستند و در دست آخر هم برایشان منافعی می دهد. این کشور دستی قهار در زندانی کردن در مخالفان دارد و زندان گوانتانامو یکی از این زندان های مخوف است. مردان سیاست این کشور طوری مهره چینی می کنند که کشورهای دیگر در معرض تنگنا و سختی قرار گیرند و بتوانند حرفشان را به کرسی بنشانند.

نتیجه گیری: امریکا هر چند هم که بزرگ و ظالم و ستمگر باشد، مردم جهان بدانند که او به خواست خدا و توسط مظلومین جهان از بین خواهد رفت. شیطان هرچه قدر هم بزرگ شود او شیطان است و از درگاه خدا رانده شده است.

انشا در مورد دشمنی ها و جنایت های آمریکا

مقدمه: بزرگی به ظلم و ستم و خشونت نیست. امریکا هر چه قدر هم که ظلم کند و به جنایت های خودش ادامه دهد روزی در قبال دادگاه عدل الهی قرار خواهد گرفت. جنایت های او از شمارش بیرون است و کسی نمی تواند همه را به یاد داشته باشد ولی تاریخ و دنیا همه را روزی تک به تک نمایان خواهد کرد.

بدنه: حمله به هواپیمای مسافر بری، جنگ با مردم عادی بی سلاح، کشتار در لبنان و قانا و سارایوو و کوبا و عراق و همه جای دنیا از هنرهای این شیطان بزرگ است. ربودن مسافران و نگه داشتن در انفرادی و هزاران نوع شکنجه های روحی و روانی که طاقت انسان را تمام می کند. جدا کردن کودکان از پدر و مادرانشان برای آموزش نظامی و بردن زنان و دختران به ارتش و جنگ از هدیه های خوب این کشور به مردمش است. بردن جنگ به مناطق غیرنظامی و کشتار کودکان و هزاران جنایت دیگر از نمونه های بارز جنایت و نسل کشی امریکاست.

حمله به انبارهای غذایی و داروخانه ها و بیمارستان ها و خانه های سالمندان، تولید انواع سلاح کشتار جمعی و بمب اتم و زدن این بمب بر سر مردم کشورهای دیگر از نمونه های دیگر جنایات این کشور یاغی است. آلوده کردن آب و خاک جهان، تخریب هوای جهان و آسیب زدن به محیط زیست کشورهای دیگر، بردن مغزهای متفکر کشورهای جهان سوم و استفاده از آنها برای دست یابی به اهداف مالی و سیاسی خودش. بلوکه کردن ثروت های جهان، تخریب پول کشورهای دیگر و داشتن سیاست های سودجویانه و یک طرفه از نمونه های بارز حنایت های آشکار آمریکاست. تفرقه افکنی میان شیعه و سنی و میان مردم و حکومت ها، اختلافات میان همسایگان و هزاران نوع دسیسه و حقه که مردم جهان را به ستوه آورده است.

نتیجه گیری: انسانها هر چه قدر هم که مکار و زیرک باشند، خداوند از همه آنها بالاتر است. واله خیر الماکرین است. این آیه یعنی اینکه شما انسانها هر چه قدر هم که شیاد باشید، بدانید که خداوند دست همه شما را رو می کند. امریکا هم باید بداند که هر چه قدر هم زرنگ باشد، روزی به تدبیری به دست خداوند ازروی زمین برداشته خواهد شد و مردم جهان رها خواهند شد.

انشاهای پیشنهادی:
انشا در مورد ترور دانشمندان هسته ای ایران
و
انشا در مورد آزاد سازی خرمشهر

☑️ به پایان متن های انشا در مورد جنایت های امریکا رسیدیم، اگر دیدگاهی در این رابطه داشتید حتما آن را از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =