جواب فرصتی برای اندیشیدن صفحه ۱۰۶ روان خوانی شوق آموختن فارسی هشتم
پاسخ نامه و حل پرسش های فرصتی برای اندیشیدن روان خوانی شوق آموختن کتاب فارسی هشتم صفحه 106
جواب فرصتی برای اندیشیدن صفحه 106 فارسی هشتم ؛ در این نوشته از بخش آموزش و پرورش ماگرتا به پاسخ و جواب سوالات فرصتی برای اندیشیدن صفحه ۱۰۶ روان خوانی شوق آموختن کتاب فارسی پایه هشتم متوسطه اول پرداخته ایم. در ادامه با ما همراه باشید.
بعدی: جواب درس ۱۵ آزاد فارسی هشتم
معنی کلمات درس شانزدهم فارسی هشتم
جواب سوالات درس شانزدهم فارسی هشتم
معنی کلمات درس هفدهم فارسی هشتم
جواب سوالات درس هفدهم فارسی هشتم
پاسخ فرصتی برای اندیشیدن روان خوانی شوق آموختن فارسی هشتم صفحه ۱۰۶
۱- دو متن روان خوانی «آقا مهدی» و «شوق آموختن» را از نظر محتوا و پیام، با هم مقایسه کنید.
پاسخ: محتوای هر دو داستان در مورد جنگ است اما در داستان آقا مهدی خط مقدم و رزمندگان حضور دارند. در داستان شوق آموختن رزمندگان پشت جبهه آن هم در خاک دشمن نه به عنوان رزمنده بلکه به عنوان اسیر حضور دارند. داستان آقا مهدی حول محور فرمانده میچرخد و شخصیت دوست داشتنی فروتن را به خواننده منتقل میکند و داستان شوق آموختن حول محور یک رزمنده ساده دل روستایی میچرخد که پاکی و صداقت دارد و با تلاش و کوشش خود آن هم در اردوگاه عراقیها از بیسوادی به بالاترین مراتب علمی میرسد.
۲- چه عواملی می تواند شوق آموختن را در نوجوانان ایرانی، تقویت کند؟
پاسخ: انگیزه و انگیزش بیرونی و درونی، هدف داشتن، مشخص بودن مبدأ و مقصد، ابزارهای موجود برای آموختن، پاسخ به سوال چرا آموختن و برای چه آموختن؟ و …
قبلی: معنی کلمات روان خوانی شوق آموختن فارسی هشتم
معنی شعر یاد حسین (ع) درس چهاردهم فارسی هشتم
جواب سوالات درس ۱۳ فارسی هشتم
معنی کلمات درس ۱۳ فارسی هشتم
معنی حکایت انشاالله فارسی هشتم
در این نوشته جواب فرصتی برای اندیشیدن صفحه ۱۰۶ روان خوانی شوق آموختن فارسی هشتم را مرور کردیم، جهت مشاهده پاسخ سوالات سایر درس ها کافیست نام آن را به همراه عبارت ماگرتا در گوگل جست و جو کنید. همچنین اگر سوالی دارید آن را از قسمت دیدگاه بنویسید.