اخبار

نحوه دریافت ۱۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول ، هدیه نسخه جدید

چگونه ده گیگابایت اینترنت هدیه همراه اول برای نسخه جدید برنامه My MCI را دریافت کنیم؟

۱۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول برای برنامه همراه من : این هدیه به پاس قدرانی از نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول داده شده است که شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت ۳ روزه به صورت کاملا رایگان می باشد. برای دریافت در ادامه با بخش اخبار فناوری ماگرتا همراه باشید.

۱۰ گيگابايت اينترنت رايگان هديه بگيريد. مشترک گرامی با به روزرسانی و يا نصب نسخه جديد اپليكيشن همراه من و مراجعه به بخش طرح‌های تشويقی، بدون قرعه‌كشی ۱۰ گيگابايت اينترنت رايگان هديه بگيريد. نصب و دريافت هديه: http://mymci.app

همراه من

مطلب پیشنهادی : تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ

۱۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول

نحوه فعال سازی ۱۰ گیگ اینترنت هدیه همراه اول

اپلیکیشن My Mci را نصب کنید. سپس وارد برنامه شده و شماره موبایل خود را وارد کنید، یک کد تایید برای شما پیامک می شود آن را وارد کادر مربوطه کنید تا وارد منوی اصلی برنامه شویم. پس از انجام کارهای گفته شده مراحل زیرا انجام دهید.

۱- در صفحه اصلی برنامه گزینه طرح های تشویقی را لمس کنید.

دریافت ۱۰ گیگ نت هدیه نسخه جدید همراه من

۲- حال در بخش هدیه های همراهی دکمه فعال سازی را لمس کنید. همچنین دکمه اشتراک برای معرفی این هدیه به دوستانتان می باشد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

فعال کردن 10 گیگابایت اینترنت رایگان نسخه جدید برنامه my mci

۳- بعد از کلیک بر روی دکمه فعالسازی باید پیغام «درخواست با موفقیت ثبت و نتیجه از طریق پیامک اطلاعا رسانی خواهد شد» برای شما نمایش داده شود.

پس از انجام مراحل بالا کمی منتظر بمانید تا پیامکی با متن زیر برای شما ارسال شود :

مشترک گرامی بسته هدیه اینترنت 3 روزه 10گیگابایت فعال شده و تا ساعت 02:27:37 تاریخ 1400/03/28 معتبر است. در صورت استفاده از سایت های داخلی منتخب، حجم مصرفی شما نصف محاسبه می شود. این بسته فاقد تمدید خودکار است.

همینک شما می توانید از این بسته استفاده نمایید. همچنین برای استعلام میزان باقی مانده از اینترنت هدیه می توانید از اپلیکیشن همراه من استفاده کنید و یا کد دستوری #10*100* را شماره گیری نمایید.

✅ در آخر اگر سوالی درباره طریقه دریافت ۱۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول دارید آن را از قسمت دیدگاه از کارشناسان ما بپرسید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

‫52 دیدگاه ها

  1. موقع زدن فعالسازی برای دریافت اینترنت رایگان نصب همراه من پیغام خطا در برقراری ارتباط میاد دلیلش چیه اینترنتم فعال ولی با خط دیگه.

  2. خسته نباشید من بروزرسانی کردم ولی بسته اینترنت رایگان اصلا نیست تو طرح های تشویقی

  3. سلام من همه این مراح رو طی کردم و ۱۰گیگ فعال شد ولی هر کاری میکنم چیزی باز نمیکنه و انگار غیر فعاله طلفا راهنمایی کنید

  4. سلام همه ی مراحل رو رفتم پیامک هم اومد که هدیه برایتان فعال شده ولی اصلا نمیتونم چیزی باهاش باز کنم واصلا نتی وجود ندارد به نظرم دروغه

  5. سلام . من الان بسته اینترنت دارم یکساله و ۳۷ گیگ ازش مونده . اگه فعال کنم میره روی هدیه و بعد از سه روز دوباره بسته ی خودم فعال میشه ؟

    1. اگه تو پرسش فعال سازی یا انصراف فعلا انصراف رو بزنم. بعدا میتونم فعالش کنم.چون الان یه بسته ۷ روزه دارم.

      1. سلام من همین الان تسخه جدیدشو نصب کردم و وقتی تو قسمت طرحهای تشویقی میرم یکیش هدیه رور تولده و اون یکی 7گیگ اینترنت داخلی به مانسبت 27سالگی همراه اوله..پس اون ده گیگ اینترنت 3روزه چیشد

    1. سلام .ببیخشید من نسخه جدید هنراه من و نصب کردم و تو قسمت طرحهای تشویقی که میرم یکیش هدیه روز تولده و اون یکی 7گیگ اینترنت داخلی به مناسبت 27سالگی همراه اوله فقط.پسراون ده گیگ سه روزه چیشد

  6. من بار اول گرفتم با خط اولم شد استفاده هم کردم اضافه هم اومد ولی برای بار دوم با یک دیگه امتحان کردم داد ولی هر کار میکنم نمیشه (دلیل)؟؟؟؟

  7. سلام نصب کردم ولی نمیده الکی هست
    هرچی میزنی میگه خطا در برقراری
    ۱۰ گیگ حداقل ۲۰ تومان پولشه رایگان میدن

    1. سلام آیا بااین ده گیگ میشه فیلم هم دانلود کرد؟بعضیامیگن این مال داخلیه ونمیشه فیلم دانلود کرد ایادرسته،؟

      1. سلام داخلی نیست و هر فیلمی چه از گوگل یا آپارات کلا از همه برنامه ها میتونی دانلود کنی

    1. سلام، میتونید داخل یه گوشی اندرویدی نصب کنید و وارد اکانتتون فعال بشید تا این بسته براتون فعال بشه

    1. الکی هست.فعال نمیشه.هرچی میزنی،هی میگه خطا در برقرای ارتباط.روی ۳ گوشی امتحان کردم.چه دائمی وچه اعتباری.
      یه ریگی باز به کفششه همرا اول.

      1. برای من به شخصه فعال شد و استفاده کردم . اما به خاطر بروزرسانی های اخیرش و مشکلاتی که داشته یا طرح رو برداشتن یا مشکل داره یا برای کسانی که قبلا هم فعال شده باز پیام میفرستند

      1. برای من فعال شده توی سایت که میرم ۱۰ گیگ هست ولی فعال نمی شه و نمی تونم ازش استفاده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سیزده =