اخبارخبر ویژه

تکذیب خداحافظی ال جی و سامسونگ از ایران !

هر دو شرکت کره ای در ایران می مانند

سامسونگ و ال جی >‌ از امروز صبح خبری مبنی بر خروج دو غول کره‌ای فعال در بازار ایران یعنی شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ دست به دست بین رسانه‌ها در حال انتشار است. دفاتر رسمی هر دو شرکت ضمن تکذیب ماجرا بیانیه‌ای را منتشر کرده‌‌اند .

ساعاتی پیش اخباری منتشر شده بود که دو شرکت بزرگ کره‌ای سامسونگ و ال‌جی قصد دارند در پی تحریم‌های آمریکا، بازار ایران را ترک کنند؛ اما این خبر صحت ندارد.

در این خبر نوشته شده بود تولید لوازم خانگی سامسونگ و ال‌جی به یک‌پنجم میزان تولید آن‌ها در روزهای پایانی سال گذشته رسیده و انبارهای هر دو شرکت تقریبا خالی شده است اما این موضوع از سوی روابط عمومی هر دو شرکت تکذیب شد.

خبر عجیبی که امروز در فضای مجازی پیچید و التهاب بازار آشفته ایران را دوچندان کرد، خیلی کوتاه و ناراحت کننده بود: “خداحافظی ال‌جی و سامسونگ با بازار ایران”

بیانیه شرکت سامسونگ

دفتر رسمی سامسونگ ضمن تکذیب این خبر بیانیه‌ای را بدین شرح برای ماگرتا فرستاده است:

سامسونگ همواره ارزش زیادی برای خانواده هواداران و کاربران خود در ایران قائل بوده و با جدیدترین نوآوری‎ها، فناوری‎ها و محصولات خود، حضور قدرتمندی در این کشور داشته است. با وجود تمام تحولات خارجی و جغرافیایی-سیاسی، این مسئله تغییری نکرده است. ما همواره متعهدیم تا تمام تلاش خود را برای امکان ادامه دسترسی مردم ایران به محصولات  نوآورانه‏ مان فراهم کنیم.

روابط عمومی سامسونگ

بیانیه شرکت ال‌جی

همچنین دفتر ال‌جی هم با اقدامی مشابه این شایعه را تکذیب و بیانه‌ای به این مضمون منتشر کرده است:

روابط عمومی این شرکت ضمن تکذیب این خبر اعلام می دارد که فعالیتهای ال جی در ایران کماکان به شکل سابق در جریان می باشد و همواره این شرکت تلاش می کند تا با ارائه محصولات پیشرفته و مبتکرانه و خدمات برتر به مشتریان خود خدمت نماید.

روابط عمومی شرکت ال جی

آیا شما به این شایعات گوش می‌کنید؟ نظرتون رو برامون در دیدگاه بنویسید 🙂

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هشت =