اخبارعلمی

جواب گفت و گو کنید صفحه ۱۱۸ و فکر کنید صفحه ۱۲۱ علوم هفتم

گام به گام گفت و گو کنید صفحه 118 و فکر کنید صفحه 121 درس گردش مواد علوم هفتم

پاسخ گفت و گو کنید صفحه ۱۱۸ و حل سوال فکر کنید صفحه ۱۲۱ درس گردش مواد از فصل ۱۴ علوم هفتم در ادامه در بخش آموزش و پرورش ماگرتا برای شما دانش آموز عزیز فراهم شده است. این مطلب تنها صرفا جنبه کمک آموزشی دارد.

مطلب پیشنهادی : جواب فعالیت های درس ۱۴ علوم هفتم

جواب گفت و گو کنید صفحه ۱۱۸ و فکر کنید صفحه ۱۲۱ علوم هفتم

جواب گفت و گو کنید صفحه ۱۱۸ علوم هفتم

در صفحه 118 درس 14 علوم کلاس پرسیده شده است : به نظر شما دستگاه گردش مواد باید چه بخش هایی با چه مشخصاتی داشته باشد؟

مایعی که مواد به وسیله آن جریان داشته و لوله هایی برای جریان یافتن این مواد، بخشی مانند قلب که تلمبه کند و خون را در تمام بدن به گردش در بیاورد.

جواب فکر کنید صفحه ۱۲۱ علوم هفتم

در صفحه 121 درس چهاردهم فصل گردش مواد کتاب علوم هفتم خواسته شده است : در شکل زیر مراحل کار قلب را مشاهده می کنید. به مجموع این سه مرحله ضربان قلب می گویند. خون در هر مرحله چه مسیری را طی می کند؟

جواب فکر کنید صفحه ۱۲۱ علوم هفتم

مرحله اول : دهلیزهای چپ و راست منقبض شده و دهلیز خون را وارد بطن می کند. این مرحله ۰.۱ ثانیه زمان می برد.

مرحله دوم : بطن چپ و راست منقبض شده و خون را توسط دریچه های سینی وارد سرخرگ ها می کنند تا از قلب خارج شود. این مرحله ۰.۳ ثانیه زمان می برد.

در مرحله سوم : قلب در حالت استراحت قرار گرفته و خون آهسته آهسته توسط سیاهرگ ها وارد دهلیز ها می شود. این مرحله ۰.۴ ثانیه زمان می برد.

✅ به پایان جواب گفت و گو کنید صفحه ۱۱۸ و فکر کنید صفحه ۱۲۱ علوم هفتم رسیدیم، اگر سوال یا پیشنهادی دارید آن را از قسمت دیدگاه بپرسید. همچنین برای مشاهده پاسخ سایر صفحات کافیست آن را به همراه عبارات ماگرتا در گوگل جست و جو نمایید.

موسوی پوران

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. مدیر تیم تحقیق و توسعه شرکت هستم. بالاترین لذت برای من انجام کار تیمی ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =