مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارعلمی

جواب فعالیت صفحه ۴ فیزیک پایه دهم ریاضی

توضیح و تدریس فعالیت صفحه ۴ فیزیک دهم رشته ریاضی و فیزیک

جواب فعالیت صفحه ۴ فیزیک پایه دهم رشته ریاضی و فیزیک از فصل ۱ فیزیک و اندازه گیری درس قسمت اول فیزیک دانش بنیادی ؛ برای مشاهده گام به گام این بخش در ادامه با آموزش و پرورش ماگرتا همراه باشید.

مطلب پیشنهادی : جواب پرسش صفحه ۶ فیزیک پایه دهم ریاضی

جواب فعالیت صفحه ۴ فیزیک دهم ریاضی

جواب فعالیت ۱-۱ صفحه ۴ فیزیک دهم ریاضی

افزون بر فهرست بالا، شما نیز به اتفاق اعضای گروه خود، فهرست دیگری از کاربردهای فیزیک در فنّاوری تهیه کنید که نقش مهمی در زندگی ما دارند. (این فهرست را می‌توانید به صورت پوستر، پرده نگار (پاورپوینت)، فیلم‌های کوتاه و … تهیه و ارائه کنید.)

جواب: مثلاً می توان موارد زیر را مثال زد:

عکس جواب فعالیت صفحه ۴ فیزیک دهم ریاضی

می‌توان به کاربردهای فراوانی از فیزیک در فناوری اشاره کرد. به عنوان مثال، فیزیک در تشخیص بیماری‌ها، سونوگرافی، اسکن و کنترل سرعت در بزرگ‌راه‌ها، رادیوگرافی، پرتاب موشک و کاربردهای فیزیک در ارتباطات و ارسال سیگنال‌ها و امواج، ساختمان‌سازی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

⭕️ تذکر: دانش‌آموز عزیز، لطفاً توجه کنید که مطالب درسی در این وب‌سایت صرفاً به منظور کمک و آموزش قرار داده شده‌اند و نباید از آن ها به‌طور نادرست استفاده کنید. لذا، پیش از مشاهده پاسخ‌ها، لطفاً یکبار دیگر خودتان به سوالات پاسخ دهید و در صورت بروز مشکلات، از این پاسخ‌ها کمک بگیرید.

✅ به پایان جواب فعالیت صفحه ۴ فیزیک ۱ پایه دهم ریاضی رسیدیم، جهت مشاهده گام به گام سایر کتاب های درسی‌تان کافیست آن را به همراه عبارت «ماگرتا» در گوگل جست و جو فرمایید. همچنین اگر سوالی داشتید حتما آن را از بخش دیدگاه بپرسید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =