مطلب پیشنهادی :
ad
+
اخبارعلمی

تحقیق در مورد زندگی گربه ها + رازها و تغذیه آنان

بهترین مقاله درباره زندگی گربه ها برای دانش آموزان کلاسی و تمامی پایه ها

تحقیق در مورد زندگی گربه ها : گربه یک حیوان پستاندار است امروزه حدود شش میلیون گربه در سراسر جهان زندگی می‌کنند در این نوشتار می‌خواهیم به زندگی گربه‌ها بپردازیم با ما در بخش تحقیق ماگرتا همراه شوید.

تحقیق پیشنهادی : تحقیق در مورد کانگورو چگونگی نگهداری از بچه ها

تحقیق در مورد زندگی گربه ها

درباره گربه

گربه یکی از گونه‌های وحشی است که در رده پستانداران قرار دارد گربه‌ها به دو دسته گربه خانگی و گربه اهلی تقسیم می‌شود گربه خانگی یک گربه‌ای است که از خانواده گربه سانان است و یک حیوان گوشت خوار می‌باشد.

امروزه گربه‌ها در هر جایی که انسان‌ها زندگی می‌کنند وجود دارند.

گربه‌ها وزنی میان ۵/۲ تا ۷ کیلوگرم وزن دارند گربه‌ها به دلیل پر خوری به وزن حدود ۳۰ کیلوگرم می‌رسند برخی از گونه‌های گربه نیز کوچک وزن هستند و حدود ۲۵۰ گرم می‌باشند.

گربه‌ها حیواناتی شبگرد هستند و در طول روز بیشتر استراحت می‌کنند و چشم گربه‌ها در شب برق می‌زند و علت آن پرده درخشان در چشم آنان است که به دید بهتر آن‌ها در نور کم بسیار کمک می‌کند.

گربه‌ها حیوانات پر سر و صدایی هستند که و انواع مختلفی از صدا را ایجاد می‌کنند مهم‌ترین صدایی که گربه از خود ایجاد می‌کند میو میو است و برای مقاصد مختلف انجام می‌دهد.

گربه‌ها مانند سگ حیوانی پنجه رو هستند و بر روی پنجه‌های خود حرکت کنند گربه سانان یا کمترین صدا و با دقت زیاد حرکت می‌کنند.

شکار و طعمه گربه

گربه‌ها حیوانات گوشتخواری هستند و این به دلیل تخصص ویژه گربه‌ها در شکار است در حقیقت شکار یکی از رفتار‌های اصلی گربه‌ها است.

گربه‌ها شکارچیان قهاری هستند که قبل از حمله مخفی شده و در هنگام حمله گردن طعمه را گاز می‌گیرد او برای اینکه به طعمه آسیب زیادی بزند از دندان نیش خود استفاده می‌کند.

طول عمر گربه

میانگین عمر گربه‌ها حدود ۵ تا ۷ سال است در صورتی که گربه‌ها در یک مکان امن نگهداری شوند حدود ۱۵ سال عمر می‌کنند بیشترین سن گریه مربوط به گربه‌ای به نان کریم پاف است که خ

حدود ۳۸ سال سن داشت.

غذا خوردن گربه

گربه ۸۰ موجود زنده را می‌توانند شکار کنند آن‌ها و بیشتر جانوران کوچکتر از خود را می‌خورند البته گربه‌های بزرگ خرگوش هم میخورند.

گربه پرندگان، موش صحرایی، موش، سنجاب، خرگوش، سوسک، ملخ پرنده، کژ دم‌های کوچک و حتی ارک را می‌خورند.

تحمل گرما گربه‌ها

در ادامه تحقیق در مورد زندگی گربه ها شاید جالب باشد که بدانید گربه‌ها به آفتاب علاقه زیادی دارند و در روز‌های آفتابی در زیر آفتاب می‌خوابند در حقیقت گربه‌ها توانایی تحمل دمای ۴۴ درجه سلسیوس را دارند البته گربه‌هایی که پوست ضخیم دارند تا ۵۲ درجه را هم می‌توانند تحمل کنند و اگر دما از ۳۹ درجه سلسیوس بیشتر شود عرق می‌کنند.

معاینه گربه قبل از انتخاب به عنوان حیوان خانگی

  • گوش بچه گربه باید تمیز و خشک باشد.
  • با دست بر روی شکم گربه بکشید این ناحیه باید گرد بوده و سفت نباشد.
  • چشم‌های گربه باید تمیز و براق باشد و بینی او نیز مرطوب باشد.
  • گربه سلام دارای دهان صورتی و دندان‌های سفید می‌باشد.
  • دم گربه باید بلند باشد.

تحقیقات پیشنهادی : تحقیق درباره زندگی اسب آبی
و
تحقیق درباره زندگی کرگدن ها
و
تحقیق درباره زندگی زرافه ها و طول عمر آن ها

سخن پایانی :  به پایان تحقیقات درباره زندگی گربه ها رسیدیم چنانچه در این خصوص نظری دارید برای ما کامنت بگذارید.

طهرانی

بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات (IT) است . حدود ۵ سال است که بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. هدف من بالا بردن سرانه مطالعه کشور است و اون هدف الان ماگرتا ست.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =